dinsdag 3 augustus 2010

Blaasontsteking in m'n handen

Laatst vroeg iemand aan mij, ik voel een blaasontsteking op komen, kun jij niet even je handen er op houden. Das goed, doe ik wel. Toen ik er mijn handen op legde, gebeurde er niet zo veel. Maar na een minuut of 5 begon het toch los te komen.

Mijn handen werden steeds warmer en warmer en ze begonnen heel erg te tintelen. Ik heb heel veel af moeten slaan. Na een tijdje zei de ander, dat is raar, het is net alsof het uit me gezogen wordt. Raar gevoel zeg. Ik merkte dat zelf ook.

Na een kwartiertje was het gevoel van de opkomende blaasontsteking weg, die zat dus in mijn handen. Dat voelde heel vreemd, zo'n ontsteking in je handen. Ik heb flink moeten reinigen om het allemaal weg te krijgen.

Een week later vroeg ik of de blaasontsteking nog had doorgezet. Gelukkig was dat niet het geval. Sinds ik haar behandeld had, was het helemaal weg gegaan en heeft ze nergens meer last van gehad.

Wat is het dan toch fijn dat je iemand op deze manier kan helpen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten